Freedom of speech in Advertising

RSF: Ink

Ink should flow when blood flows.Nothing and no-one should prevent journalists from reporting from combat zones.

Advertising Agency: saatchi & saatchi Paris, France
Creative Director: Christophe Coffre
Art Director: Florian Roussel
Copywriter: Guillaume Blanc
Photographer: Peter Turnley
Published: February 2009

Advertisements

3 Коментари

  1. Интересно читать, спасибо

  2. Знание некоторых принципов легко возмещает незнание некоторых фактов.

  3. Я, хоть и не постоянный читатель, но всё же выскажусь. На ваш сайт попал случайно. Однако узнал много чего нового и интересного. Так что, как говорится, АФФТАР ПЕШИ ИСЧО! 🙂

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: